אוכל כשר בבודפשט

ביקור בבודפשט, הבירה המרהיבה של הונגריה, יכול להיות חוויה קסומה עבור תיירים מכל העולם, ובפרט עבור אלו השומרים על כשרות. העיר מציעה מגוון רחב של אטרקציות תרבותיות, היסטוריות וקולינריות. למרות שבודפשט אינה נחשבת למרכז יהודי גדול כמו ירושלים או ניו יורק, היא עדיין מציעה מספר אפשרויות למי שמחפש אוכל כשר.

מסעדת כרמל (Carmel) [כשר]

מסעדת כרמל היא אחת המסעדות הכשרות המוכרות והוותיקות בבודפשט. המסעדה מציעה מנות מהמטבח היהודי המסורתי וההונגרי, וכל המאכלים כשרים למהדרין. המסעדה נמצאת בלב הרובע היהודי, קרובה לבית הכנסת הגדול, ומהווה מקום מפגש פופולרי עבור הקהילה היהודית ותיירים כאחד.

כתובת: Kazinczy u. 31, Budapest
אתר בעברית: https://www.carmel.hu/he

קפה תל אביב בודפשט (Café Tel Aviv) [כשר]

קפה תל אביב הוא בית קפה כשר שמציע חוויה תל אביבית אותנטית בלב בודפשט. המקום מושך אליו גם יהודים וגם לא יהודים המעוניינים לטעום מהתרבות והאוכל הישראלי. בתפריט ניתן למצוא מבחר מנות בוקר כמו שקשוקה, סלט ישראלי, חומוס ועוד. קפה תל אביב הוא המקום המושלם לכל מי שמחפש פינה קטנה וחמימה של ישראל במרכז אירופה.
כתובתBudapest, Kazinczy u. 28
אתר בעבריתhttps://www.telavivcafe.hu/he

דראם קפה בודפשט (Drum Cafe Budapest) [כשר]

דראם קפה בבודפשט הוא בר גולאש ולנגוש, המשלב בין מטבח הונגרי מסורתי לבין מגמות קולינריות בינלאומיות עכשוויות. המסעדה מציעה מנות קלאסיות כמו גולאש ולנגוש, המוכנות מחומרי גלם איכותיים ומוגשות באווירה נעימה שמזכירה פונדקים הונגריים קטנים. בנוסף, המקום מציע מבחר ייחודי של בירות קראפט ויינות המסעדה פתוחה מ-9:00 בבוקר עד חצות ומציעה שירותי משלוח דרך Wolt ו-Foodora.

כתובת: Budapest, Dob u. 2
תפריט

קפה תמר בודפשט (Cafe Tamar Budapest) [כשר]

מסעדת תמר היא מסעדה כשרה שמציעה תפריט ים תיכוני עשיר ומגוון, עם דגש על מנות צמחוניות . המסעדה נודעת בקרב הקהילה היהודית והתיירים היהודים בזכות האווירה הנעימה והאוכל האיכותי. מסעדת תמר מספקת חוויה קולינרית שמחברת בין המטבח המזרחי למערבי, וכל זאת תוך שמירה על כשרות מהדרין חלבי.

כתובת: Nagy diófa 3

מסעדת חנה בודפשט (Hanna Glatt Kosher Restaurant) [כשר]

מסעדת חנה בבודפשט היא מסעדה כשרה, הממוקמת בלב הרובע היהודי בעיר. המסעדה מציעה חווית אוכל ייחודית המשלבת בין מסורת קולינרית יהודית לטעמים מודרניים. התפריט כולל מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, עם דגש על בשרים , עוף ודגים טריים,. האווירה במסעדה היא אלגנטית ונעימה, והשירות מקצועי ואדיב. מסעדת חנה מתאימה לארוחות משפחתיות, עסקיות ולאירועים מיוחדים, וממוקמת במיקום נוח במרכז העיר, קרוב לאתרים יהודיים מרכזיים.

כתובת: Budapest, Kazinczy u. 29, 1074
תפריט: https://www.hannarestaurant.hu/he/men

מסעדת כשר מיטאפ (Kosher MeatUp) [כשר]

מסעדת תמר היא מסעדה כשרה שמציעה תפריט ים תיכוני עשיר ומגוון, עם דגש על מנות צמחוניות . המסעדה נודעת בקרב הקהילה היהודית והתיירים היהודים בזכות האווירה הנעימה והאוכל האיכותי. מסעדת תמר מספקת חוויה קולינרית שמחברת בין המטבח המזרחי למערבי, וכל זאת תוך שמירה על כשרות מהדרין חלבי.

כתובת: Budapest, Nagy Diófa u. 4

אשיז׳ אוכל רחוב ישראלי (Ashis' Israeli Street Food) [כשר]

אשיז' אוכל רחוב ישראלי (Ashis' Israeli Street Food) בבודפשט הוא מקום קטן ומסביר פנים שמביא את הטעמים הייחודיים של המטבח הישראלי היישר ללב הבירה ההונגרית. המסעדה מתמחה במנות רחוב פופולריות מישראל, כמו פלאפל, שווארמה, חומוס, סביח וסלטים טריים, המוגשים כולם בפיתה או בצלחת, בליווי מבחר רטבים ותוספות המוכרים לכל מי שחווה את תרבות האוכל הישראלית.

המקום מעוצב באווירה חמה ופשוטה, המזכירה דוכני אוכל רחוב בישראל, ומציע חוויית אכילה מהירה וטעימה במחירים נגישים. האוכל טרי ומוכן במקום, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים. לאשיז' יש גם אפשרויות לצמחונים ולטבעונים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור קהל מגוון.

המסעדה ממוקמת באזור מרכזי בבודפשט, והיא אהובה על המקומיים והתיירים כאחד, בזכות המנות העשירות בטעם והאווירה הידידותית. עבור כל מי שמתגעגע לטעמים של ישראל או פשוט רוצה לנסות משהו חדש ומרענן, אשיז' הוא הבחירה המושלמת.

כתובת: Budapest, Dob u. 5

ברוקלין בייגל בודפשט (Brooklyn Bagel) [כשר]

ברוקלין בייגל בבודפשט הוא מקום קטן ואופנתי שמביא את הטעם האותנטי של ניו יורק היישר ללב העיר ההונגרית. המקום מתמחה בהכנת בייגלים טריים וטעימים בסגנון ניו יורקי, שמוגשים עם מגוון רחב של מילויים ותוספות. בין האפשרויות תמצאו שילובים קלאסיים כמו בייגל עם סלמון מעושן וגבינת שמנת, לצד אופציות יצירתיות יותר, כולל מילויים טבעוניים וצמחוניים.

האווירה בברוקלין בייגל נעימה ומזמינה, עם עיצוב שמזכיר בתי קפה קטנים בברוקלין, ומשדר תחושת חמימות ונינוחות. המקום הפך במהרה לפופולרי בקרב מקומיים ותיירים, שמגיעים ליהנות מארוחת בוקר קלילה או נשנוש טעים במהלך היום. כל הבייגלים נאפים במקום מדי יום, מה שמבטיח טריות ואיכות בכל ביס.

המיקום הנוח במרכז בודפשט, בשילוב עם השירות הידידותי והמחירים הנגישים, הופכים את ברוקלין בייגל לאחת התחנות המומלצות לכל מי שמחפש טעימה קטנה של ניו יורק במהלך הביקור בעיר.

כתובת: Budapest, Újpesti rkp. 1, 1137
נמצא בתוך Zsilip

מאפייה כשרה אפ דאון (UpTown Kosher Bakery)

Uptown Kosher Bakery בבודפשט היא מאפייה כשרה פופולרית, המציעה מגוון רחב של מאפים טריים ואיכותיים, המתאימים לשומרי כשרות ולמי שמחפש טעמים יהודיים מסורתיים. המקום ידוע בזכות לחמניות, חלות, בייגלים, עוגות וקינוחים שמכינים במקום מדי יום. המאפייה ממוקמת באזור מרכזי ונוחה להגעה, והיא אהובה הן על המקומיים והן על תיירים המבקשים ליהנות ממאפה טרי וכשר בבודפשט. השירות הידידותי והאווירה הנעימה הופכים את הביקור לחוויה מהנה.

כתובת: Budapest, Nagy Diófa u. 19, 1072

כשר דלי בודפשט (Kosher Deli Budapest) (מסעדה ומכולת) [כשר]

מסעדת KOSHER DELI ומעדנייה בבודפשט ממוקמת כדקה מבית הכנסת ברחוב דוהאני. המקום מציע אוכל כשר חלבי וטבעוני, ומזמין את המבקרים לחוויית אוכל ייחודית ברובע היהודי של העיר.
במסעדה תמצאו גם מכולת כשרה.

Kosher Land Grocery and Restaurant ( מסעדה כשרה ומכולת בבודפשט)‎ [כשר]

osher Land Grocery and Restaurant בבודפשט היא מסעדה ומכולת כשרה הממוקמת בלב הרובע היהודי של העיר. המקום מציע מגוון רחב של מוצרים כשרים לצד ארוחות כשרות טריות. המסעדה ידועה באיכות המנות ובשירות הידידותי, והיא מהווה תחנה פופולרית עבור המקומיים והתיירים כאחד. המסעדה מתאימה לארוחות משפחתיות ועסקיות, ומציעה גם שירותי משלוח. המבחר הרחב במכולת כולל מוצרים יבשים, בשרים, וחומרי גלם כשרים נוספים לכל צורך קולינרי.

כתובת: Budapest, Síp u. 12, 1075

כשר מרקט (Kóser Piac / Kosher Market)

Kóser Piac, או Kosher Market, היא חנות נוחות כשרה בבודפשט הממוקם בלב הרובע היהודי. השוק מציע מגוון רחב של מוצרים כשרים, כולל בשרים, גבינות, חטיפים, ומוצרים יבשים, המתאימים לכל צרכי המטבח הכשר. בנוסף, המקום מספק גם מנות מוכנות וטריות, עם אפשרויות טבעוניות. Kóser Piac הוא יעד מרכזי עבור הקהילה היהודית המקומית ותיירים המחפשים מוצרים כשרים באיכות גבוהה במרכז העיר.

כתובת: Budapest, Dohány u. 36, 1074

איך מסתדרים עם אוכל כשר בבודפשט?

המגוון הרחב של מסעדות ובתי קפה כשרים בבודפשט מאפשר למבקרים השומרים על כשרות ליהנות מחוויה קולינרית מגוונת ועשירה. כדי להבטיח שהאוכל אכן כשר, מומלץ לבדוק את הכשרות של כל מקום לפני הביקור ולתכנן מראש את הארוחות במהלך השהות בעיר. כמו כן, ניתן להיעזר בקהילה היהודית המקומית או בבית חב"ד לקבלת מידע והמלצות.